sund-mor.dk case
Kender du en der kan bruge dette?
Har arbejdet med sociale medier i over fem år og med blogs i mere end tre år. Har i den forbindelse været med til at starte flere blogs op, der i dag har over 20.000 følgere. Er desuden certificeret af Google i Digital marketing og har kvalifikationer inden for webudvikling, konverteringssporing, SEO, sociale medier, Adwords samt Google Analytics, content marketing og e-handel.
Om forfatteren

Sund-mor.dk gik fra 0 til 33.000 følgere på 2 år

Sund-mor.dk logo“Som en del af BloggerSpace får jeg den ultimative opbakning og vejledning i forbindelse med min blog. Jeg bliver udfordret på den gode måde og jeg elsker at jeg altid kan forvente at designet af min hjemmeside er up to date. Der er altid kvalificeret sparring og samtidig frie tøjler, så min blog afspejler lige præcis den er jeg er.” – Heidi Boll

 

 

Sund-mor case følgereCase beskrivelse

Sund-mor.dk startede tilbage i midt september 2015, hvor vi var med fra starten af. Der skulle bygges en side op fra 0, så vi vidste at der var en del arbejde foran os. Der blev lagt en strategi for hvordan vi skulle ramme den helt rigtige målgruppe, og så satte vi ellers i gang.

1 år efter

Efter det første år var gået, havde Sund-mor siden rundet 14.500 følgere på Instagram. Efter det første år var gået fik vi sat bloggen op som i dag har hovedfokus.

2 år efter

Sund-mor siden havde på 2-årsdagen, over 33.000 følgere på Instagram og Facebook sammenlagt. Det er en af Danmarks største blogs for mødre og sundhed, med en række betalte samarbejder bag sig.

Af samarbejdspartnere kan nævnes:

  • Bodylab
  • Finax
  • Bageren og kokken
  • Le Mini Macaron
  • Miiego
  • Experisense
  • Sodastream
  • Easis
  • Jollyroom
  • Hotel Des Nordens
  • Endurance DK
  • Skinfulness DK
  • Karolines Køkken
  • LykkeByLykke
  • Check It Ebeltoft
  • Comwell Hotels
  • Fysioterapi og Art behandler
  • Shapeit DK
  • Kramers Protein Is
  • Kattegatcentret

Kender du én, der skal se dette indlæg?

Email
Send en mail med et link til denne side

Skriv en kommentar

avatar
  Abonner  
Giv besked om
sund-mor.dk case
Har arbejdet med sociale medier i over fem år og med blogs i mere end tre år. Har i den forbindelse været med til at starte flere blogs op, der i dag har over 20.000 følgere. Er desuden certificeret af Google i Digital marketing og har kvalifikationer inden for webudvikling, konverteringssporing, SEO, sociale medier, Adwords samt Google Analytics, content marketing og e-handel.
Om forfatteren

Sund-mor.dk gik fra 0 til 33.000 følgere på 2 år

Sund-mor.dk logo"Som en del af BloggerSpace får jeg den ultimative opbakning og vejledning i forbindelse med min blog. Jeg bliver udfordret på den gode måde og jeg elsker at jeg altid kan forvente at designet af min hjemmeside er up to date. Der er altid kvalificeret sparring og samtidig frie tøjler, så min blog afspejler lige præcis den er jeg er." - Heidi Boll

 

 

Sund-mor case følgereCase beskrivelse

Sund-mor.dk startede tilbage i midt september 2015, hvor vi var med fra starten af. Der skulle bygges en side op fra 0, så vi vidste at der var en del arbejde foran os. Der blev lagt en strategi for hvordan vi skulle ramme den helt rigtige målgruppe, og så satte vi ellers i gang.

1 år efter

Efter det første år var gået, havde Sund-mor siden rundet 14.500 følgere på Instagram. Efter det første år var gået fik vi sat bloggen op som i dag har hovedfokus.

2 år efter

Sund-mor siden havde på 2-årsdagen, over 33.000 følgere på Instagram og Facebook sammenlagt. Det er en af Danmarks største blogs for mødre og sundhed, med en række betalte samarbejder bag sig.

Af samarbejdspartnere kan nævnes:

  • Bodylab
  • Finax
  • Bageren og kokken
  • Le Mini Macaron
  • Miiego
  • Experisense
  • Sodastream
  • Easis
  • Jollyroom
  • Hotel Des Nordens
  • Endurance DK
  • Skinfulness DK
  • Karolines Køkken
  • LykkeByLykke
  • Check It Ebeltoft
  • Comwell Hotels
  • Fysioterapi og Art behandler
  • Shapeit DK
  • Kramers Protein Is
  • Kattegatcentret

Kender du én, der skal se dette indlæg?

Email
Send en mail med et link til denne side

Skriv en kommentar

avatar
  Abonner  
Giv besked om

Skal vi holde dig opdateret?

Vi håber du kan bruge indlægget, vi bruger nemlig lang tid på at skrive gode og velformulerede indlæg.

Vi vil derfor gerne høre om vi må sende dig en mail, når vi har nye indlæg klar til dig?

Skal vi holde dig opdateret?

Vi håber du kan bruge indlægget, vi bruger nemlig lang tid på at skrive gode og velformulerede indlæg.

Vi vil derfor gerne høre om vi må sende dig en mail, når vi har nye indlæg klar til dig?

Kontakt os

Har du brug for rådgivning eller blot en snak omkring dine muligheder, så tager vi gerne en uforpligtende samtale.

Luk menu

Bliv en del af bloggerkartoteket og bliv lettere fundet af virksomheder - Det er ganske gratis!

Send os blot lidt info om dig og din blog, så får vi dig tilføjet til kartoteket.

Beskrivelsen må maks være 180 tegn inkl. mellemrum, billedet skal være helt kvadratisk og minimum 300×300 pixel, hvor du eller dit logo fremgår i midten.

Lad os tage en snak om hvordan vi kan hjælpe

Indtast dit navn, email og telefonnummer, evt. et link til din blog og en lille besked.
Så ringer vi dig op og tager uforpligtende snak omkring dine muligheder.